Ήρθα για να μείνω

Καλή χρονιά σ' όλους σας !!!

Μέσα από τις δικές μου αναρτήσεις θα προσπαθήσω να μοιραστώ γνώσεις των τελευταίων τεσσάρων χρόνων...
Όλα ξεκίνησαν όταν κάποια μέρα αποφάσισα να φύγω από την αγαπημένη μου πόλη την Αθήνα και να γίνω εσωτερικός μετανάστης στη δεξιά πινέζα του ελληνικού χάρτη, στη Σαμοθράκη.
Αυτά τα τέσσερα χρόνια κοντεύουν πέντε, έμαθα πρωτίστως να κάνω υπομονή με τον εαυτό μου και πολύ αργά και σταθερά με τους άλλους.
Έμαθα να φυτεύω και σιγά σιγά ν' ακούω τις ανάγκες των φυτών μου και τώρα των δένδρων μου.
Έμαθα να φτιάχνω πράγματα από το κτήμα μου. Ένας πολύ παλιός ελαιώνας με 98 λιόδενδρα.
Έμαθα να συγκαλλιεργώ  με τα λιόδενδρά μου τα πρώτα μου βότανα. Έμαθα και τι δεν έμαθα...
Ότι έμαθα λοιπόν, σκέφτηκα να σας τα παρουσιάσω και να βοηθήσω κάποιους που θέλουν να κάνουν το νέο τους ξεκίνημα μακριά από την πόλη τους, λίγο πιο εύκολο.

Εύχομαι οι γνώσεις μου μέσα από σας να διευρυνθούν και κάποιοι από μένα να πάψουν να φοβούνται και να τολμήσουν ένα νέο ξεκίνημα... 

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου