Επιστροφή από τις καλοκαιρινές διακοπές. Επιστροφή στα θρανία

Δεν ξέρω αν σας το 'χω δώσει να το καταλάβετε το πόσο μου λείψατε όλο αυτό το διάστημα της απουσίας μου.
Δεν σας κρύβω πως οφειλόταν στα πολιτικά θέματα της χώρας μας γιατί

Οι Μεγάλες Αλήθειες του Σαββατοκύριακου
αν και ξέρουμε τι μας γίνεται,

πέραν τούτου, ήταν μεγάλη απογοήτευση το να μη με επισκέπτεται, σχεδόν κανείς, όλο αυτό το δύσκολο διάστημα. Σταμάτησε η έμπνευση κι έτσι επειδή το πήρα απόφαση πως είναι η ώρα για

Οι Μεγάλες Αλήθειες της Πέμπτης
κι επειδή

Οι Μεγάλες Αλήθειες της Τρίτης

είπα "μεγάλη" δε σ' έριξαν άλλα κι άλλα, δε θα σε ρίξει τώρα αυτή η κρίση και για να μην πάθω προσωπική κρίση το διασκέδασα δημιουργώντας.
Δεν σας κρύβω πως στο πίσω μέρος του εγκεφάλου μου μαζί με την επιστροφή από τις καλοκαιρινές διακοπές συνδυάζω πάντα και την επιστροφή στα θρανία.

Εξού και τo σπρέι που σας ετοίμασα για να εξολοθρέψετε με φυσικό τρόπο τις ψείρες.

Περιέχει ανθόνερο δενδρολίβανου, αιθέριο έλαιο δενδρολίβανου, γερανιού, λεβάντας, ευκαλύπτου και λεμονιού.
Μ' αυτό το φυσικό υγρό μπορείτε να ψεκάζετε τα μαλλιά του παιδιού σας, να του κάνετε ένα απαλό μασαζάκι, να του αφήσετε το υλικό να δράσει όλο το βράδυ και το πρωί να το ξεβγάλετε λούζοντάς το.
Με τη συχνή χρήση αυτού, οι ψείρες δεν υπάρχει περίπτωση να σας ξαναεπισκεφτούν.

Η δεύτερη δημιουργία μου είναι ένα υπέροχο lip balm για τα σκασμένα χείλη. Ξέρω είναι λίγο νωρίς, αλλά μου' ρθε πακέτο η έμπνευση.  "Δε φταίω εγώ", όπως λένε όλοι όσοι μας περιτριγυρίζουν, από πολιτικούς μέχρι η μάνα μας η ίδια. 
Το' ριξα και το μηνυματάκι μου, δεν ξέρω αν έγινα κατανοητή...
Αυτό το lip balm περιέχει γνήσιο μελισσόκερο και έχει μια υπέροχη μυρωδιά τσιχλόφουσκας.

Όσον αφορά για την τρίτη μου έμπνευση ακόμα δε θα σας την αποκαλύψω. Εξάλλου τόσο καιρό έχουμε ακόμα μπροστά μας  για να τα λέμε.

Πάντως τα σαπουνάκια μου ακόμα σας περιμένουν για να τα δοκιμάσετε. Είναι φτιαγμένα με μεγάλη αγάπη, μεράκι και γνώση.
Να ξέρετε πως τα υλικά τους προέρχονται από ντόπιους παραγωγούς (μέλι και γάλα κατσίκας) και βότανα της Σαμοθράκης.

Δεν σας κρύβω βέβαια, πως στο παραδοσιακό σαπούνι θα δώσω μια πιο extreme μορφή. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί θα πρέπει να είναι αιώνια δεσμευμένο στο σχήμα και τον οπτικό τύπο που χρόνια το ταλαιπωρεί και το ακολουθεί.  Αυτή τη στιγμή έχει γίνει έτσι, χωρίς το κουλουράκι.

Δεν θα' ναι έτσι πάντα. Γιατί ο χαρακτήρας μου είναι τέτοιος που δε μπορώ να κάνω ποτέ -σχεδόν- την ίδια συνταγή.

Κλείνοντας θέλω να σας πω πως


Οι μεγάλες αλήθειες της Τετάρτης

και είναι βέβαιο πως

Οι Μεγάλες Αλήθειες της Δευτέρας

Υ.Γ. Άσχετο, αλλά μια εκπληκτική ατάκα που έπαιζε αυτήν την εποχή στα μέσα μαζικής επικοινωνίας ήταν το



Καλημέρα σ' όλους σας.

Πηγή για τις ατάκες ήταν το www.lifo.gr

Να ξέρετε πως πηγή για μένα είσαστε εσείς. Να μη ξεχνάτε να με επισκέπτεστε. Σας έχω τόση ανάγκη.








Σχόλια