Το κόλπο της μπεσαμέλ

Ίσως σ' αρκετούς από σας να ήταν γνωστό εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Εγώ ομολογουμένως δεν το γνώριζα. Μου' ρθε ως έμπνευση μετά από τις κρέμες αραβοσίτου Γιώτης που έφτιαχνα. Λένε πως δεν κάνει να διαφημίζεις, να με συγχωρέσετε αν κάποιες φορές χρησιμοποιώ κάποιες μάρκες για να υποδείξω κάτι. Αυτό γίνεται ή γιατί δεν ξέρω κάποιο άλλο τέτοιο προϊόν π.χ. στη λέξη ΧΛΩΡΙΝΗ δε σας έρχεται κατευθείαν στον νου η λέξη KLINEX; Eγώ φταίω; 
Ή για να συνεχίσω αυτό που ξεκίνησα να γράφω, είναι ένα πολύ καλό ή αντίστοιχα πολύ κακό προϊόν που θέλω να υποδείξω. 
Με συγχωρείτε αλλά η φίρμα είναι μες τη ζωή μας και μεις εδώ μιλάμε μεταξύ μας και λέμε αλήθειες.

Αποτέλεσμα εικόνας για μπεσαμέλ για παστίτσιο
Συνεχίζω λοιπόν, μια μέρα που 'φτιαχνα αυτές τις υπέροχες κρεμούλες - μην ξεχνάτε πάντα μα πάντα να βάζετε κανέλα - πρόσεξα πως έβραζα μεγάλο μέρος γάλακτος και ένα μικρό το άφηνα κρύο και μέσα σ' αυτό έλιωνα το αλεύρι. Συνήθως το 'βαζα στο multi αλλά κι όταν το έκανα στο "χέρι" παρατηρούσα πως δε σβόλιαζε το υλικό μου.

Την ίδια τακτική ακολούθησα φτιάχνοντας μπεσαμέλ. Το μεγαλύτερο μέρος του γάλακτος το έβρασα και το 1/3 αυτού το άφησα κρύο και μέσα σ' αυτό διέλυσα τ' αλεύρι.
Ω, του θαύματος δε σβόλιασε. 

Θα δείτε πως θα σχηματίζονται μεγάλα κομμάτια αλευριού, όταν θ' αποσύρετε το υλικό από τη φωτιά, όμως αν συνεχίσετε  το ανακάτεμα, με ξύλινη πάντα κουτάλα, θα δείτε πως το τελικό αποτέλεσμα θα είναι υπέροχο!
Σε κάποιο μυστικό της χημείας θα οφείλεται αυτή η αντίδραση. Αν το γνωρίζει κάποιος ας μας το εξηγήσει.

Κάποιοι θα μου πουν πως, κοπελιά ακόμα μ' αυτά παλεύεις όταν υπάρχει η μαγική ράβδος της KENWOOD: Ε, τώρα να μην αναφέρω τη μάρκα;  Αυτή είναι η καλύτερη στο είδος της. Τα 'χω δοκιμάσει όλα!
Μπορεί κι εγώ να μην παλεύω πια με τους συμβατικούς τρόπους αλλά υπάρχουν και κάποιοι άλλοι που είναι πιο παραδοσιακοί. Σ' αυτούς αναφέρομαι!

Ελπίζω να σας βοήθησα. Καλά να μου περνάτε.

Την φωτογραφία τη δανείστηκα από το www.foodtralis. gr

Σχόλια