Γονείς απαγορεύονται οι τύψεις!

Είναι εντυπωσιακό με πόσες τύψεις είναι ο καθένας μας μεγαλωμένος. Είναι εντυπωσιακό με πόσα θα μπορούσαμε να είχαμε ασχοληθεί αν ήμασταν ελεύθεροι. Αυτό ξεκινά, φοβάμαι, απ' τους γονείς μας. 
Γιατί ήταν γεμάτοι από Ερινύες ακόμα και για το πιο απλό πράγμα που ήθελαν.
Λίγο ελεύθερο χρόνο. Κάποτε είχα ρωτήσει τη μάνα μου
- Δεν ένιωσες ούτε μια φορά τη διάθεση να μη μαγειρέψεις; Κι εκείνη μου απάντησε
- Το σκέφτηκα αλλά δεν μπόρεσα ποτέ να το κάνω. Τι θα φάτε, αν εγώ βαρεθώ;
- Ένα σουβλάκι, κάτι πρόχειρο απ' έξω.
- Δεν ξέρω, δε μου είναι εύκολο.
Μπορεί να μη ήμουν από τα παιδιά που κούρασαν τη μάνα τους. Θα 'θελα πάντως να την είχα ξεκουράσει περισσότερο.


Το άρθρο που ακολουθεί είναι αφιερωμένο σ' όλους τους γονείς. Με την ελπίδα πως διαβάζοντάς το, θα αποφασίσουν να δίνουν περισσότερο χρόνο στον εαυτό τους ώστε να γίνουν πιο ευτυχείς. Ευτυχισμένοι γονείς σημαίνει ευτυχισμένα παιδιά, μελλοντικοί ευτυχισμένοι άνθρωποι. 

Χάρισμά σας.



Απαγορεύονται οι τύψεις! Για ποιο λόγο οι γονείς χρειάζονται χρόνο για τον εαυτό τους


Πατήστε στο link και θα οδηγηθείτε στο άρθρο.

Πηγή φωτογραφίας http://scientificwolf.com
Πηγή άρθρου http://blog.mikroimegaloi.gr/

Σχόλια