Τ' αφεντικό τρελάθηκε!

Τ' αφεντικό μου τρελάθηκε κι είπε να μου αλλάξει πάλι την όψη μου.
Αποφάσισε να με αφήσει να είμαι παραδοσιακό αλλά αυτή τη φορά αντί για "μπάρα" να με κάνει "υγρό".

Αποφάσισε δε, πως αν και λένε πως είναι Νοέμβρης και πλησιάζουμε προς τον βαρβάτο χειμώνα, αυτός να διατηρεί την καλοκαιρινή του διάθεση.

Αλλιώτικα δεν εξηγείται πώς μου έδωσε αυτό το "look".


Μ' επιβεβαίωσε πως θα μπορώ ν' αλλάζω χρώμα κι άρωμα. Και καλά για να μη βαριέμαι εγώ κι όχι για να μη βαριέται εκείνος.

Κοιτάξτε πως μ' έντυσε. 
Επέμενα πως κανείς δε θα πίστευε πως είμαι ένα γνήσιο παραδοσιακό σαπούνι κι εκείνος είπε πως ήξερε τι έπρεπε να κάνει. 

Μου κότσαρε την ελιά από πίσω για να αποδείξει πως γίνομαι απ' αυτό το έρμο το δενδράκι.

Σε λίγες μέρες είπε πως θα με λανσάρει. Έρχονται τα Χριστούγεννα.

Μα δε θυμίζω με τίποτα για δώρο Χριστουγέννων, είπα.
Κι εκείνος συμφώνησε.

Ειλικρινά δεν πρόκειται να του ξαναμιλήσω ποτέ
Τι αβεβαιότητα είναι αυτή. Να μην ξέρεις πώς θα καταλήξεις;

Καλά λένε πως μόνο το σήμερα πρέπει να κοιτάει κανείς, ποτέ δεν ξέρεις  τι θα γίνει αύριο...




Σχόλια