Πώς θα βρίσκετε απαντήσεις στα ερωτήματά σας μέσω φωτογραφίας στο google.

Έχετε βγάλει φωτογραφία ένα φυτό και δεν μπορεί κανείς να σας διαφωτίσει για το πώς λέγεται; Μην ανησυχείτε καθόλου. Το google είναι εδώ για να λύσει τις απορίες μας.

Μπείτε στην αναζήτηση. Δεξιά επάνω θα βρείτε την λέξη «εικόνες». Δείτε τη λέξη πού σας έχω βάλει μέσα σε κύκλο στη φωτογραφία που ακολουθεί. 



Θα σας βάλει σε μια δεύτερη αναζήτηση που αυτή τη φορά θα υπάρχει και το σήμα της φωτογραφικής μηχανής. Σας έχω με κόκκινο χρώμα βάλει το σύμβολο για να δείτε που θα πρέπει αυτή τη φορά να κάνετε αριστερό «κλικ».



Μόλις το κλικάρετε θα βγάλει «αναζήτηση βάσει εικόνας».
Κάντε αριστερό «κλικ» και θα σας εμφανιστεί το ακόλουθο μήνυμα.


Δείτε που σας έχω βάλει κόκκινο κύκλο. Εκεί ακριβώς θα μπείτε κι εσείς. Δηλαδή στο «Μεταμόρφωση εικόνας» «Επιλογή αρχείου». Κάντε αριστερό «κλικ».
Αυτόματα θα σας ανοίξει το αρχείο των εικόνων σας όπου εκεί θα πάτε να βρείτε την εικόνα που θέλετε ν' ανεβάσετε για να βρείτε την πολυπόθητη απάντησή σας.
Από το αρχείο εικόνων μου βρήκα αυτή την εικόνα.


Απ' ότι βλέπετε είναι ένα φυτό που υπάρχει στον ελαιώνα μας και κανείς δεν ήξερε να μου πει πως ονομάζεται. Την έβαλα στην αναζήτηση και επιτέλους μου έβγαλε μια λίστα από οπτικά πανομοιότυπες εικόνες.
Διάλεξα μια που έμοιαζε και βρήκα την απάντηση. 

Ελπίζω να σας βοήθησα. Έτσι για να μη μας μένει τίποτα αναπάντητο σ' αυτή τη ζωή.



Σχόλια