Πώς καθαρίζουμε τους αρμούς του μπάνιου.




Αρκετοί από σας θα πείτε - και με το δίκιο σας - ναι, σιγά όλα τα ξέρεις εσύ.
 Όχι αντιθέτως, δεν ξέρω τίποτα. Υπήρξα όμως κι εγώ πολυάσχολη γυναίκα - γραφείου. Αυτό δεν μου επέτρεπε να έχω το σπίτι μου στην «εντέλεια» διότι ως γνωστόν, αν δεν ήταν καθαρό, πώς θα φώναζα γυναίκα να μου το καθαρίσει.
Αυτές τις τρέλες δεν τις κάνει μόνο η Μαρίνα στο «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» υπάρχουν κι άλλες και μάλιστα ζουν ανάμεσά μας!

Θέλω να πω, πως βάζοντας τέτοιου είδους αναρτήσεις, σημαίνει πως κι εγώ έχω περάσει τα ίδια προβλήματα κι έχω βρει τη λύση τους, οπότε θα πρέπει να μεταλαμπαδεύσω τις γνώσεις μου.
Μεταλαμπαδεύσω. Τι είπε πάλι η γυναίκα;

Για να μην το καθυστερούμε. Όταν οι αρμοί του μπάνιου μας έχουν πιάσει μούχλα κι αυτή δεν υποχωρεί με τίποτα. Ούτε με οδοντόβουρτσες, ούτε με διάφορα καθαριστικά τότε η λύση είναι μια. Ξέρω δεν θα την πεις και οικολογική αλλά τι να κάνουμε, είναι η μοναδική.

Καθαρίστε με τον δικό σας τρόπο τους αρμούς απ' τα πλακάκια. Αφού τελειώσετε και δεν πρόκειται να ξαναχρησιμοποιηθεί από κανέναν η τουαλέτα σας, πάρτε κομμάτια βαμβακιού, βρέξτε τα με χλωρίνη και εφαρμόστε τα πάνω στους αρμούς.
Το επόμενο πρωινό μ' ένα απλό τρίψιμο θα δείτε να εξαφανίζονται κι οι πιο δύσκολοι ρύποι.
Ίσως να χρειαστεί άλλη μια εφαρμογή. Που δεν το φαντάζομαι.

Να μου είστε όλοι καλά. Α, και μην αφήνετε να σας ενοχλούν διάφοροι ενοχλητικοί «ρύποι». Διαγράψτε τους...

Πηγή φωτογραφίας: kolpa-tips.blogspot.com


Σχόλια