Σπιτική μερέντα

Χθες ανακάλυψα πως μου' λειπε. Είχα τόσον καιρό να τη γευτώ! Βρήκα συνταγή μήπως και σας κολλήσω την υπογλυκαιμία μου. Δεν την έχω φτιάξει η ίδια, έχω εμπιστοσύνη όμως στον Πετρετζίκη, τα σχόλια δε, ήταν πολύ ικανοποιητικά.

Απορία του στυλ η μερέντα φτιάχνεται από φουντούκια μ' αφήνει εντελώς αδιάφορη. Ο Άκης θέλει φιστίκια κι εγώ κάνω ότι θέλει ο Άκης.
Σπιτική υπέροχη μερέντα χωρίς κουβερτούρα
Τι χρειαζόμαστε:
  • 2 φλ.τσ. φιστίκια (αράπικο, ξεφλουδισμένο με το αλάτι)
  • 2 φλ.τσ. ζάχαρη άχνη
  • 1/2 φλ.τσ. κακάο χωρίς ζάχαρη
  • 1/2 φλ.τσ. ελαιόλαδο ή ηλιέλαιο
Φτιάχνει: 1 μεσαίο βάζο

Πώς το κάνουμε:

  1. Τα χτυπάτε όλα μαζί στο multi για 10 λεπτά....και έτοιμη η μερέντα ή αλλιώς το φυστικοβούτυρο!!!

Λίγα μυστικά ακόμα

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε βανίλια ή ξύσμα πορτοκαλιού ή κάποιο λικέρ. Συντηρείται στο ψυγείο για αρκετό διάστημα. Εκτός από άλειμμα στο ψωμί μπορεί να χρησιμοποιηθεί οπουδήποτε βάζουμε και τη γνωστή μερέντα.

Τη συνταγή την ξεσήκωσα από το «συνταγές της παρέας».
Καλά να μου περνάτε. Σας στέλνω τα μερεντένια μου φιλιά.

Σχόλια