Ρόφημα για να πέσει το στομάχι!

Banana Drink That Will Burn Stomach Fat Immediately

Τι σας έχω, τι σας έχω. Δευτέρα κι είπα να σας φτιάξω τα κέφια.
Πρώτον μη μου γκρινιάζετε επειδή χάσατε μια ώρα ύπνο. Δείτε τα θετικά της υπόθεσης. 
Θα βλέπετε τον ήλιο και θα σας βλέπει κι εκείνος περισσότερο. Οπότε αν σηκώνετε τα μανικάκια σας μέχρι τον αγκώνα θα εισπράττετε την πολυπόθητη (βιταμίνη) D. 


Ε, κανένας περίπατος παραπάνω, τόσες ώρες κλεισμένοι στα ανήλιαγα γραφεία πού θα πάει, θα μου γίνετε κουκλιά και προπάντων υγιείς μέχρι να 'ρθει το καλοκαιράκι.

Ξέρω, ξέρω με «τέτοια κοιλάρα πώς θα βγω», θα μου πείτε στην παραλία. Γιατί ανησυχείτε εδώ είμαι εγώ.
Υπάρχει ποτό που κάνει θαύματα. Είναι ιδανικό γι' αυτούς που δεν είναι και λάτρεις της γυμναστικής. 
Αν παρ' ελπίδα, θελήσετε να γυμναστείτε, τότε θα πρέπει ν' ακολουθήσετε ένα πρόγραμμα καρδιοτονωτικών ασκήσεων για ένα μισάωρο και μετά να πιείτε αυτό το υπέροχο ρόφημα.

Θα σας δείξει η Πετρουλάκη το πως γίνονται αυτές. Άσχετο, καλά, τι τραβάνε κι αυτοί οι διάσημοι γυμναστές για να βγάλουν το ψωμάκι τους! Σας μιλάω για κούραση όχι αστεία.
Κάνετε τις ασκησούλες, ή μερικές από αυτές γιατί είναι αρκετά δύσκολες. Εσείς μπορεί να γνωρίζετε καλύτερες. Έβαλα αυτές γιατί η αλήθεια είναι πως τις εξηγεί αρκετά καλά. 
Πάρτε μια γενική ιδέα και μετά πάμε για τη χαρά της ζωής.

Θα χρειαστούμε
  • 1 πορτοκάλι
  • 1 μπανάνα
  • 1/2 φλ. τσ. γιαούρτι με λίγα λιπαρά ή άπαχο
  • 1 κ.σ. λάδι καρύδας
  • 1/4 κ.σ. σκόνη τζίντζερ
  • 2 κ.σ. λιναρόσπορους
  • 1 κ.σ. κανέλα 


Τα βάζουμε όλα στο μπλέντερ και τα ομογενοποιούμε. Φυσικά και το πίνουμε μονορούφι. Με άδειο στομάχι!

Αν δεν έχουμε και λάδι καρύδας δεν θα χάσει κι η Βενετιά βελόνι! Οι καρδιοτονωτικές ασκήσεις είναι για να χάσουμε γενικά βάρος και ν' αποκτήσουμε ευεξία. 
Να κοπούν οι κακές τροφές. Ξέρετε εσείς οι ετοιματζήδικες.

Καλή βδομάδα. Μη σας πτοεί τίποτα.







Πάρθηκαν κάποια στοιχεία γι' αυτή την ανάρτηση από healthypeople.me.

Σχόλια