Η λαδόκολλα πολυεργαλείο!

Την αγάπησα από την πρώτη μέρα που τη γνώρισα. Ήταν εκείνη τη στιγμή που μου τη σύστησαν ως κάλυψη της βάσης του ταψιού μου. Ο λόγος για να ψήνω τα κουλουράκια μου. Δεν θα ξεχάσω την έκπληξή μου όταν διαπίστωσα πως τα κουλουράκια με τη βοήθειά της δεν κόλλησαν και το σπουδαιότερο, το ταψί μου δεν χρειαζόταν τρίψιμο!

Στην πορεία ανακαλύπτω κι άλλες χρήσεις της και καθημερινά ανεβαίνει στην εκτίμησή μου. Κάποιες απ' αυτές δεν τις έχω δοκιμάσει ακόμα. Μου τις έχουν απλώς γνωστοποιήσει. Σας τις μεταφέρω. Τις δοκιμάζετε κι αν ξέρετε κι εσείς κάποιες καινούργιες, με πληροφορείτε.

Αποτέλεσμα εικόνας για λαδόκολλα

  1. Τη στρώνω στα συρτάρια και στα ράφια του ψυγείου. Σταμάτησα το εβδομαδιαίο πλύσιμο. Θα χρειαστεί μεγάλο διάστημα για να την αντικαταστήσω.
  2. Την χρησιμοποίησα για να καλύψω το πάνω εξωτερικό μέρος των ντουλαπιών της κουζίνας. Εκεί που η αηδιαστική γλίτσα εγκαθίσταται. 
  3. Αν το σίδερο ρούχων έχει λερωθεί καθαρίζει πανεύκολα. Απλώστε πάνω σ' ένα ξύλο κοπής ένα κομμάτι λαδόκολλας. Ρίξτε πάνω της αρκετό αλάτι και...σιδερώστε την.
  4. Βάλτε την στο swiffer έτσι ακριβώς όπως θα βάζατε το πανάκι καθαρισμού και μαζεύετε σκόνη και βρωμιά στο δευτερόλεπτο. Αυτό θα δοκιμαστεί σήμερα!
  5. Χρησιμοποιήστε την για να μεταφέρετε αγαπημένη φωτογραφία σας πάνω σε ξύλινη επιφάνεια! 
  6. Αποτυπώστε την αγαπημένη σας εικόνα πάνω σ' ένα κερί!
  7. Χρησιμοποιήστε την για να καθαρίσετε τα δοντάκια από το ανοιχτήρι κονσέρβας. Απλά τοποθετώντας στη θέση τής κονσέρβας τη λαδόκολλα. Θα δείτε πάνω της όλα τα ρινίσματα και τα υπολείμματα βρωμιάς.
  8. Κάντε τις βρύσες χρωμίου να λάμπουν από καθαριότητα απλά σκουπίζοντάς τες μ' ένα μικρό κομμάτι της.
  9. Φτιάξτε φακελάκια για να τοποθετήσετε όλα αυτά τα μικροπράγματα που σας ταλανίζουν.
  10. Ξεκολλήστε το φερμουάρ της τσάντας σας μ' ένα πέρασμά της. Απλά καθαρίζοντας μ' αυτήν το φερμουάρ.
  11. Καθαρίστε τα εργαλεία κήπου από τις λάσπες και τις σκόνες.
  12. Κάντε την κορνέ για να κάνετε σχέδια στα γλυκά σας.
  13. Γίνεται υπέροχο χωνί.
  14. Τοποθετήστε την στο πάνω εξωτερικό μέρος του ψυγείου. Εκεί που ξεχνάμε να καθαρίσουμε κι όποτε πρέπει να το κάνουμε γεμίζει σκόνη ο κόσμος όλος.
  15. Φτιάξτε αδιάβροχες βαρκούλες για να παίξετε με τα παιδιά σας.


Πηγή
Πηγή φωτογραφίας:amaltheiafoods.gr

Σχόλια