Παιχνιδίσματα με φύκια στη Σαμοθράκη

Ήρθα κι εγώ για να με γνωρίσετε. Δεν είμαι ένα τυχαίο σαπούνι. Γεννήθηκα το καλοκαίρι. Οι κατασκευαστές μου πίστεψαν πως θα μπορούσαν να με στολίσουν με κοχύλια κι άμμο, μα όταν με καλοπρόσεξαν κι έμαθαν τις ιδιότητές μου, είπαν πως θα μ' αφήσουν όσο πιο απέριττο γίνεται.


Φροντίζω το τριχωτό της κεφαλής ενισχύοντας την τρίχα και δείχνοντάς την υγιέστερη. Όλες οι γοργόνες εμένα χρησιμοποιούν, γι' αυτό έχουν τόσο μακριά, πλούσια και γυαλιστερά μαλλιά.

Αν αγγίξω το πρόσωπό σας του κάνω φυσική απολέπιση, γιατί απλούστατα του αφαιρώ τα νεκρά του κύτταρα που φράζουν τους πόρους του. Ψιθυρίζετε πως θεραπεύω απαλά κι ήπια την ακμή, μα κι άλλη μια της μορφή, την ροδόχρουν ακμή, γιατί μπορώ και μειώνω τη συγκέντρωση του αίματος κάτω απ' το δέρμα.

Αυτά βέβαια δεν ενδιαφέρουν τις γοργόνες μου. Αυτές το μόνο που θέλουν είναι να μην έχουν κυτταρίτιδα. JAMAIS!

Το δέρμα τους θέλουν να είναι και να φαίνεται υγιές. Έτσι μπανιαρίζονται καθημερινά για να τονώνουν μ' αυτό την κυκλοφορία του αίματος.

Νιώθουν αναζωογονημένες γιατί το σαπούνι που κρατάνε στα χέρια τους περιέχει ιώδιο.

Αν ξεχαστούν καμιά φορά κι ο ήλιος κάψει το φιλντισένιο τους δέρμα, δεν ανησυχούν. Γνωρίζουν και την άλλη μου ιδιότητα, αυτήν την κατά της φωτογήρανσης και την άλλη την αντιφλεγμονώδη. Βλέπετε περιέχω τόσες βιταμίνες (Β1, Β2, Β3, Β6 & Β12).

Νομίζω πως έφτασε η ώρα να σας συστηθώ. Είμαι το σαπούνι φυκιών.

Λέω να μην σας μιλήσω άλλο για τον εαυτό μου. Θα σας αφήσω να μ' απολαύσετε. Απλά να σας υπενθυμίσω πως όλα τα υλικά που χρησιμοποιούνται για να κατασκευαστώ, είναι από τη Σαμοθρακίτικη γη.
Το ελαιόλαδο ψυχρής έκθλιψης, τα φύκια φυσικά απ' τις θάλασσές της και δεν περιέχω πρόσθετα αρωμάτων. Εξάλλου δεν έχω ανάγκη από τίποτα το ψεύτικο πάνω μου. Μοσχομυρίζω θάλασσα!

Θαυμάστε με!


Είπα να σας κρυφτώ

Στο φυσικό μου περιβάλλον
Ξεκίνησαν οι κινηματογράφοι
κι είπα να είμαι στο πνεύμα της εποχής.





Σχόλια