Σοκολατένιο Τοστ για μικρούς & μεγάλους

Αδέλφια μην σας περάσει ούτε μια στιγμή από το μυαλουδάκι σας ότι σας ξέχασα, έχω όμως πολλές δουλίτσες που πρέπει να τις βάλω σε μια σειρά και μετά θα είμαι όλη δική σας. 

Προς το παρόν για τις νύχτες που άρχισαν να γίνονται λίγο δροσερές (εμείς εδώ στη Σαμοθράκη ένα πολύ λεπτό παπλωματάκι το βάλαμε από το Σάββατο το βράδυ) ένα σοκολατένιο γρήγορο τοστάκι είναι ότι πρέπει. Καλά μην φωνάζετε και για πρωινό της Κυριακής, της Δευτέρας, της Τρίτης και...ενδείκνυται.

Η συνταγή μπορεί να γράφει πως είναι του Στέλιου Παρλιάρου εγώ την έμπνευση την πήρα από τις Συνταγές της Παρέας. Στην ουσία όμως, για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους, την έχω φτιάξει και χωρίς να μου την υποδείξει κανείς, γιατί είμαι σοκολατού, τι να κάνουμε.

Περιγραφή


Γλυκό τοστ του 5λεπτου!!! από τον Στέλιο Παρλιάρο!!
Τοστ σοκολάτας






Τι χρειαζόμαστε:
  • 6 φέτες ψωμί του τοστ
  • 100-120 γρ. σοκολάτα γάλακτος, συγγνώμη για την παρέμβαση αλλά εγώ βάζω σκούρα σοκολάτα, τεμαχισμένη σε μικρά κομμάτια
  • λίγη μαργαρίνη σε θερμοκρασία δωματίου για το άλειμμα


Πώς το κάνουμε:

Βήμα 1
1) Αλείφουμε τις φέτες του τοστ με τη μαργαρίνη.
Βήμα 2
2) Βάζουμε κομμάτια σοκολάτας στις μισές φέτες και τις σκεπάζουμε με τις άλλες μισές.
Βήμα 3
3) Ψήνουμε στην τοστιέρα
Βήμα 4
4) έως ότου να ροδίσουν.









Σχόλια