Ένας γρήγορος χαιρετισμός

Αγαπημένοι bloggerόφιλοι, η σκέψη μου αυτόν τον καιρό μοιράζεται στις ελιές, στα σαπούνια και σε σας. Η αλήθεια είναι πως στιγμή δεν φεύγετε από το μυαλό μου. Έχω τύψεις που τόσες μέρες δεν σας έχω δώσει ούτε ένα σημάδι, μια γραφή.
Καταλάβετε με, είναι λίγο πολυάσχολο αυτό το διάστημα για μας τους «αγρότες».
Να ξέρετε πως θα επανέρχομαι με την πρώτη ευκαιρία που θα μου δίνει ο φίλος χρόνος.
Μέχρι τότε ζητώ την κατανόησή σας.

Και τώρα...


Η επιλογή της λέξης δεν έγινε τυχαία...

θρεψερός, ή, -ό κ. θραψερός (σημ. 2) (λαϊκ) 1. (για καλλιεργήσιμη έκταση) αυτός που αποδίδει πολύ, που προσφέρεται για καλλιέργεια: - χωράφι ΣΥΝ. γόνιμος, καρπερός 2. (για έμψυχα) αυτός που έχει ανατραφεί καλά, που έχει πάχος ΣΥΝ. καλοθρεμμένος, ευτραφής, εύσαρκος, παχύς.
Γ. Μπαμπινιώτης


Σχόλια