Απ' την καλή κι απ' την ανάποδη

Ένα έχω να σας πω, ότι για πάρα πολλά χρόνια το τι θα πει πλέξιμο δεν ήξερα κι ας κάναμε οικοκυρικά στο σχολείο.
Να 'ναι καλά η μανούλα μου που μου 'φτιαχνε τα εργόχειρα! 

Μέχρι τη στιγμή που αποκαλύφθηκε το μυστικό μου από έναν αναθεματισμένο κόμπο που μου ζήτησε η καθηγήτριά μου να της κάνω, στο τέλος μιας κλωστής... Ο κόμπος ήταν ένα τεράστιο, ακαθόριστο πράγμα που έγινε η αιτία κι αφορμή το 19 ως βαθμολογία του μαθήματος να μετατραπεί σε 14!

Αποτέλεσμα εικόνας για πλέξιμο
Πηγή φωτ/φίας: marinderia.blogspot.gr


Τώρα πια κάτι ξέρω, όπως το ότι τις βελόνες τις χρησιμοποιούμε για πλέξιμο κι όχι ως παιχνίδι ξιφασκίας.

Αν εσείς είστε απ' τους τύπους που θέλετε να μάθετε να πλέκετε. Πάντα το ζήλευα, τότε μπορείτε να μεταβείτε σ' αυτή την ιστοσελίδα 
Θα βρείτε αναλυτικά βίντεο για κάθε είδος βελονιάς - έτσι δεν λέγεται;

Αν θέλετε να μάθετε και το πώς να διαβάζετε ένα πατρόν πλεξίματος -δεν λύνω μια άσκηση χημείας καλύτερα; - μπορείτε να επισκεφτείτε αυτήν την ιστοσελίδα

Είναι ένα άκρως χειμωνιάτικο θέμα κι ελπίζω να βοηθήσω αρκετούς από σας που το 'χετε ανάγκη.
Εξάλλου το πλέξιμο σου επιτρέπει να το ξεκινάς όποτε θέλεις και να το σταματάς επίσης όποτε θέλεις, χωρίς τύψεις.
Σου επιτρέπονται τα λάθη. Να ξεφεύγεις απ' το άγχος, δημιουργώντας, κάτι σαν γιόγκα.
Μωρέ μήπως να το ξεκινήσω;

Φυσικά γι' αυτή την ανάρτηση χρειάστηκα την βοήθεια ειδικού που είναι το  www.ftiaxto.gr

Αν θέλετε να μάθετε να πλέκετε με τα χέρια δείτε παλαιότερη ανάρτηση εδώ & εδώ

Και τώρα...

ακατάλυτος, -η, ο [μτγν.] αυτός που δεν καταλύεται, που διατηρείται: ο σεβασμός προς την ανθρώπινη ζωή είναι μια  - ηθική αξία // - αρχές / πίστη / νόμος / αλήθεια / δεσμοί φιλίας 
ΣΥΝ. αιώνιος, αθάνατος, ανθεκτικός

Σχόλια