Πως τεμαχίζουμε εύκολα τ' αμύγδαλα για τον κουραμπιέ

Απ' ότι καταλάβατε σήμερα έχει την τιμητική του ο κουραμπιές. Βαθύ ερώτημα τριγύριζε από χθες το κεφάλι μου. Πώς μπορώ να τεμαχίσω τ' αμυγδαλάκια εύκολα και γρήγορα;

Το μπλέντερ τα κόβει, αλλά πολλά απ' αυτά τα κάνει σκόνη ή πολύ μικρά κομματάκια. Τι να καταλάβεις απ' αυτά σ' έναν κουραμπιέ;

Να κάτσω να κόβω ένα - ένα με το μαχαιράκι, δεν λέει. Μέχρι να τελειώσω θα μου 'χουν γίνει τα νεύρα μου τσατάλια, οπότε μετά από πολύωρο ψάξιμο η λύση βρέθηκε.
 Ίσως βοηθήσει αρκετούς από σας που ακόμα δεν έχετε προλάβει να φτιάξετε αυτό το πολυπόθητο γλυκό.


Θα χρειαστείτε
 Δύο λαδόκολλες κι έναν πλάστη (γιατί πάντα με τον πλάστη μου 'ρχεται συνειρμικά η εικόνα του ρόπαλου;!)  

Το πρώτο πράγμα που έχετε να κάνετε είναι να ψήσετε τ' αμύγδαλα σε προθερμασμένο φούρνο στους 160 βαθμούς Κελσίου για 8 λεπτά. Ε, καλά δεν παίρνω και όρκο. Είναι ανάλογα με την κουζίνα που διαθέτει ο καθένας σας.
Περιμένετε να κρυώσουν.
Τα μεγάλα κομμάτια επιβάλλεται να τα φάμε πριν μπουν στον κουραμπιέ.
Τόσο κόπο κάναμε!
Η φωτογραφία είναι μαυρόασπρη γιατί όλη η διαδικασία μου θυμίζει κάτι απ' τα παλιά.
Βάζετε τ' αμύγδαλα ανάμεσα σε δύο λαδόκολλες και με τον πλάστη αρχίζετε να τα κτυπάτε ελαφρά και σταθερά.
Αυτό ήταν. Λίγη δύναμη θέλει για να τεμαχιστούν γρήγορα. 
Ξεκινήστε μ' απαλά κτυπήματα για να βρείτε το μέτρο σας. Μην αρχίσουν κι εκσφενδονίζονται σ' όλον τον χώρο του σπιτιού!
 Άστε που θα ζεσταθείτε κιόλας μ' αυτή την κίνηση. Ή θ' αποβάλλεται κι όλες τις τοξίνες του μυαλού σας!

Καλημέρα σ' όλους σας.

Υ.Γ. Μην αρχίσετε να μου γράφετε εγώ έχω τον Μιχαλάκη που μου τα κόβει με τα χεράκια του ένα - ένα και διάφορα τέτοια...

Σχόλια