Κάμπιες στα μπρόκολα & στα λάχανα!

Έχω ξαναγράψει γι' αυτό το θέμα που μας ταλανίζει αυτές τις μέρες. Γιατί τώρα αυτού του είδους τα λαχανικά βρίσκονται στην πλήρη ανάπτυξη. Και φυσικά ο εχθρός παραμονεύει κι είναι τόσο, μα τόσο αηδιαστικός!

Βρήκα λοιπόν, έναν καινούργιο τρόπο εξοντόνωσής τους κι είπα να τον μοιραστώ μαζί σας, όπως πάντα...




Τα υλικά που θα χρειαστούμε είναι πανεύκολα, ανέξοδα και βρίσκονται στο σπίτι μας. Αυτά είναι το αλεύρι κι η μαγειρική σόδα.
Αναμειγνύουμε ίση ποσότητα απ' τα δυο αυτά υλικά σ' ένα μπολ και μετά πάμε στα λαχανικά μας και τα καλύπτουμε μ' αυτήν τη σκόνη.
Οι κάμπιες μέσα σε δυο μέρες θα 'χουν εξολοθρευτεί. 
Αν βρέξει επαναλάβετε τη διαδικασία. Φυσικά και θα πρέπει να μην εφησυχάζετε!

Αν θέλετε  μπορείτε να διαβάσετε εδώ κι άλλους τρόπους αντιμετώπισής τους.

Είναι η πρώτη φορά που κατάφερα να δω τα πρώτα κεφαλάκια απ' τα μπρόκολά μου. Μετά από εφτά χρόνια στη Σαμοθράκη κατέκτησα κι αυτό το φρούριο.

Θαυμάστε.



Μην ξεχνάτε να επισκέπτεστε καθημερινά το blog μου και να μου αφήνετε σχόλια. Μου κάνετε συντροφιά!

Πηγή ανάρτησης & φωτ/φίες: www.beautifulhomeandgardendiy.com

Σχόλια