Φτιάξτε ετικέτες για τα βαζάκια σας αλά Ελληνικά!

Βαρέθηκα να βλέπω ετικέτες στα βάζα μας με τις ονομασίες coffee, sugar, spaghetti!

 Όχι πως έχω κάτι με τις αγγλικές ορολογίες·  αλλά είναι άλλο βρε παιδί μου να διαβάζεις «ελληνικός καφές» ή «τούρκικος καφές» δεν είμαι ρατσίστρια κι άλλο το coffee με την τσίμπλα στο μάτι.

Άλλο η «μαύρη ζάχαρη» που παρεμπιπτόντως είναι καφέ κι άλλο το «sugar brown». Τι να κάνουμε έχει διαφορά.
Τι σκέφτηκα λοιπόν. Δείτε πώς μπορούμε πανεύκολα να φτιάξουμε ετικέτες για τα βάζα μας στο βίντεο που ακολουθεί και μετά τα ξαναλέμε. 
Να μην ξεχάσω να δώσω τις ευχαριστίες μου στην Άντα για την σημερινή ανάρτηση, γιατί συνέβαλε άθελά της...






Το μόνο που θα χρειαστείτε όπως καταλάβατε είναι να φτιάξετε στο Word τις ετικέτες σας και μετά να τις εκτυπώσετε. Ένα ψαλίδι και μια ταινία διάφανη απ' αυτές που κλείνουν τα χαρτοκιβώτια.

Μην σας πτοεί που δεν έχετε εκτυπωτή Laser. Τί σημαίνει αυτό; Πώς όταν θα πάτε να αφαιρέσετε το λευκό χαρτί από τα γράμματα, έτσι όπως διδαχθήκατε στο βίντεο, εκείνα θα εξαφανιστούν...


Μην απελπίζεστε το ίδιο έπαθα κι εγώ, αλλά για όλα υπάρχει λύση. Αν δεν διαθέτετε το ξαναλέω - ξαναγράφω laser εκτυπωτή απλά αφήστε το λευκό χαρτί να υπάρχει στα γράμματα και αφαιρέστε απ' οπουδήποτε αλλού υπάρχει.


Οι ετικέτες σας θα φαίνονται κάπως έτσι.




Βάλτε χρώμα, σχέδια, γραμματοσειρές και φτιάξτε την ετικέτα σας έτσι ακριβώς όπως την έχετε φανταστεί κι όχι έτσι όπως σας την προσφέρουν!

Καλημέρα σ' όλους σας.



Σχόλια