Μεσοδοντιο βουρτσακι για καθαρισμο αναμεσα στα ουλα!

Σας έχω μιλήσει ποτέ για το μεσοδόντιο; Όχι, ε; 
Ε, λοιπόν ήρθε η ώρα να το γνωρίσουμε. 
Από τη στιγμή που μου το σύστησε η οδοντίατρός μου το λάτρεψα.
Είναι εύχρηστο και διακριτικό. Αυτό σημαίνει πως δεν υπάρχει άμεσος λόγος για νήμα, που για πολλούς από μας είναι βαρετό και χωράει στο πορτοφόλι μου, οπότε μπορώ να το έχω πάνω μου ανά πάσα στιγμή.
Μια κι η οδοντογλυφίδα είναι απαγορευμένο προϊόν βρήκα τον φύλακα άγγελό μου!

Ποτέ πια δεν ξανάμειναν τροφές ανάμεσα στα δόντια και τα ούλα.
Αν το δοκιμάσετε μια φορά σίγουρα θα γίνετε κι εσείς fan του.

Μάθετε το σωστό νούμερο που πρέπει ν' αγοράσετε από τον οδοντίατρό σας κι όλα τ' άλλα αφήστε τα πάνω του.

Δείτε το βίντεο που ακολουθεί απλά και μόνο για να μάθετε πώς να το χρησιμοποιείτε και ξενοιάστε.


Σχόλια