σαπουνι καροτο Limited Edition


Δείτε με τώρα που ωρίμασα. Τελικά έγινα πολύ πιο σκούρο απ' ότι με φανταζόμουνα.
Είμαι κι εγώ γνήσιο προϊόν της Σαμοθρακίτικης γης. Με το ελαιόλαδο μου και τα ατέλειωτα καρότα μου που μάζεψε απ' αυτήν. Το σανταλόξυλο μάς τα χαλάει...

Χα, είμαι και Limited Edition, τρομάρα μου, αφού κατέστρεψα ολόκληρο αποχυμωτή, καλά να πάθω. 

Για τις ιδιότητές μου που 'ναι πάμπολλες, θα πρέπει να ρίξετε μια ματιά ΕΔΩ.

Όσο για την ιδιοκτήτριά μου, περιχαρής λανσάρει την αφεντομουτσουνάρα της στη γωνία της φωτογραφίας μου. Τ' αποφάσισε λέει, αυτή θα είναι από δω και πέρα η υπογραφή της στις φωτογραφίες της.
Εσείς δεν μπορείτε να το καταλάβετε αλλά είναι βαμμένη αλά «απάτσι» με χρώμα από κόκκινο άργιλο. Να τη βλέπετε, να γελάτε και να ξεκινάτε χαρούμενοι τη μέρα σας.

Σας στέλνει τις καλημέρες της.




Σχόλια