Σαπουνι με Μπυρα Σαμοθρακης

Σιγά μην μου ξέφευγε προϊόν της Σαμοθράκης και μάλιστα καραντόπιο.

Τρελός Αθηναίος (όχι εγώ) ήρθε κι έφτιαξε μπύρα στηριζόμενος στην ποιότητα του νερού και διάφορα άλλα μυστικά που μόνο αυτός γνωρίζει.
Η ονομασία της μπύρας του «ΦΟΝΙΑΣ»!
Μόνο ένας Αθηναίος θα μπορούσε να δώσει τέτοια ονομασία. Αλλά υπήρχε υπόβαθρο στη σκέψη του.
Φονιάς λέγεται το ποτάμι κι ο ομώνυμος πασίγνωστος καταρράκτης του.

Γι' αυτό όταν ακούτε ερχόμενοι για διακοπές στο νησί μας «Πιάσε ένα Φονιά» μην πανικοβληθείτε! Η περί μπύρας ο λόγος...

Και για να έρθουμε στην ουσία της σημερινής μου ανάρτησης, έχω να σας πληροφορήσω πως το προϊόν αυτό το πήρα, το πέρασα από σαράντα κύματα, του πρόσθεσα φασκόμηλο γιατί η μυρωδιά  & το χρώμα της μπύρας μου 'βγαλε μια αντρίλα και το κανα Σαπούνι!



Σαπούνι μπύρας



Οι ιδιότητες του.
Θα κάνουμε μια συμφωνία όταν θα σκέφτεστε τη λέξη ενυδάτωση θέλω να σας έρχεται συνειρμικά η μπύρα.
Γνωρίζατε ότι οι αθλητές μεγάλων αποστάσεων, αμέσως μετά τον τερματισμό, για να αντικαταστήσουν το νερό που χάθηκε από τον οργανισμό τους, πίνουν ένα ποτηράκι μπύρα; Χικ!

Αυτός είναι κι ο λόγος της δημιουργίας αυτού του σαπουνιού. Η ενυδάτωσή σας!
Στο σώμα, στο πρόσωπο και στο μαλλί.
Το φασκόμηλο συμπληρώθηκε γιατί βοηθά να παραταθεί το μαύρισμα της τρίχας.
Ο συνδυασμός δε,  μπύρα φασκόμηλο, κατευνάζει τα συμπτώματα της πιτυρίδας.

Βλέποντάς το θα σας θυμίσει σίγουρα το σκούρο χρώμα της μπύρας




















Η οριζόντια γραμμή που διακρίνεται στη φωτογραφία είναι το φασκόμηλο.

Σας χαιρετίζω βλέποντάς το ανφάς και προφίλ



















Α, κι επειδή οι χαιρετούρες μου δεν έχουν τελειωμό να σας πω ένα τελευταίο.
Ξέρετε πώς ονομάζεται ο τεράστιος γάτος του ιδιοκτήτη της μπύρας «Φονιάς»; Φονιάουμ.

Πολλά φιλιά παιδιά.

Σχόλια