Μαρμελάδα πορτοκαλιού & ανακάλυψη Δαρβίνου

Τα πορτοκάλια μου δίνουν τόση χαρά όταν τα βλέπω. Έχουν αυτό το έντονο χρώμα που μου θυμίζει ηλιοβασίλεμα στις Μακρυλιές ( παραλία στη Σαμοθράκη), υγεία και μια φίλη.
Με τις ώρες καθόταν η έρμη και καθάριζε πορτοκάλια σε μένα και στον άντρα μου επειδή λέει καπνίζαμε και είχαμε ανάγκη από βιταμίνη C!!!
Επιτέλους μοσχομύριζε το σπίτι. Το πνεύμα ηρεμούσε.
Έτσι μου ήρθε η ιδέα  μια μέρα όλη αυτή την ομορφιά να την κλείσω σ' ένα μπουκάλι. Να την βλέπω και να "παίρνω" τα πάνω μου κάποιες δύσκολες στιγμές.
Κάποιες άλλες φορές ήθελα αυτή την ομορφιά να τη προσφέρω. Έτσι την έκανα μαρμελάδα.


Ξέρετε, εδώ στη Σαμοθράκη έμαθα να φτιάχνω μαρμελάδες. Μ' άρεσε να τις τρώω αλλά δεν είχα φανταστεί ποτέ ότι μπορώ κι εγώ να τις φτιάξω και ενώ ετοιμαζόμουν να σας γράψω μια δοκιμασμένη συνταγή, συνάντησα ένα site που πραγματικά αξίζει κανείς να περιηγηθεί μέσα σ' αυτό.
 Ήταν σαν να την περιέγραφα εγώ η ίδια. Ακόμα και οι σημειώσεις της, ήταν αυτές ακριβώς που θα σας έβαζα κι εγώ, οπότε έπιασα τον εαυτό μου να παραδέχεται πως δεν υπάρχει παρθενογένεση και πως δεν θα ήταν άσκημα να δώσω τη χαρά και σε κάποιον άλλο να μαθευτεί, μέσα από το blog μου.
Η συνταγή που σας έλεγα έχει τον τίτλο βελούδινη μαρμελάδα πορτοκάλι.
Αφήστε καλύτερα τη δοκιμή με το πιατάκι. Αν δεν έχει κανείς εμπειρία, δεν είναι τόσο εύκολο να καταλάβει πως γίνεται. Οπότε χρησιμοποιήστε το θερμόμετρο μαγειρικής που είναι χρήσιμο και σίγουρο. Αν μάθετε την υφή που θα πρέπει να έχει μια σωστή μαρμελάδα τότε μπορείτε να δοκιμάσετε το κολπάκι που σας λέει η κυρία.

Ψάχνοντας όμως για τα πορτοκάλια βρήκα και κάτι εντελώς άγνωστο σε μένα κι είναι τόσο κρίμα τώρα που το έμαθα να μην το μοιραστώ μαζί σας. Αυτό έχει τον τίτλο Τα παράξενα "πορτοκάλια του Δαρβίνου"
Α, κι αν θέλετε να μάθετε το τι καλό κάνουν τα πορτοκάλια πέρα από τη βιταμίνη C δείτε εδώ.

Καλά δεν κουραστήκατε με τόση μόρφωση σήμερα; Εγώ προσωπικά εξουθενώθηκα.

Αν αντέχετε ακόμα, διαβάστε και παλαιότερη ανάρτησή μου για να θαυμάσετε τις σαπουνοδημιουργίες μου στο πορτοκάλια που έγιναν σαπούνι

Πηγή: Κρήτη, γαστρονομικός περίπλους
           Αποκάλυψη
           Blog.doctoranytime.gr




Σχόλια

  1. Σας ευχαριστώ κι απο δω για τα καλά σας λόγια. Είστε πολύ ευγενής. Καλή συνέχεια στο ταξίδι σας στην μπλοκόσφαιρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου