Άκρως γυναικεία υπόθεση

Ποτέ δεν την αγάπησα αυτή τη μέρα. Κάθε "μειονότητα" την έχουν κάνει επέτειο. Είμαι εγώ μειονότητα; Εεε;
Ξέρετε τι φοβάμαι. Πως ποτέ δεν θα με θεωρήσει ο άντρας ισάξια του κι ας είμαι.
Ακόμα κι ο πιο γλυκός, ο πιο προοδευτικός σύντροφος νιώθει ανώτερός μας γιατί έτσι γαλουχήθηκε.
Και το χειρότερο το ξέρουμε όλες, πως αυτή η ανατροφή δόθηκε από γυναίκα και συνεχίζεται από γυναίκα.

Άμα με άκουγε. ο... τώρα να τα λέω αυτά, ξέρετε τι θα έλεγε. Εγώ που εσύ....
Το εγώ και το εσύ. Πόσο πολύτιμο μπορεί να είναι το κάθε εγώ και το κάθε εσύ που μας καταστρέφει τις ζωές μας.
Πόσοι βιασμοί έχουν υπάρξει στο όνομα αυτών των δυο αντωνυμιών.
Δεν θέλω να λέω πράγματα που τα γνωρίζουμε όλες. Η ανοησία είναι πως όλη αυτή η αμφισβήτηση για την ισότητα δεν τη νιώθεις όταν είσαι μικρός.
 Όσο μεγαλώνεις λες και βγαίνει το DNA της ανθρώπινης ύπαρξης και δεν φτάνει που δεν έχεις τις αντοχές που είχες για να αντιμετωπίσεις τα προβλήματα που σου δημιουργούνται, έχεις κι αυτή τη μοναξιά που έχουν δημιουργήσει αυτές οι δυο μικρές λέξεις.

Όχι ρε φίλε. Δεν θέλω να ερωτεύομαι ξανά και ξανά καινούργιους άντρες για να μπορώ να περνώ ήρεμα και φαινομενικά ισότιμα τη ζωή μου. Εσένα θέλω να συνεχίσω να ερωτεύομαι.
Εσένα τ' ακούς; Μάθε πως είμαι ίδια με σένα. Μη με ξεφτιλίζεις μες την καθημερινή σου ακαταστασία, απραγία και όλα τα "α" τα στερητικά. Πραγματικά και μεταφορικά.

Θύμα δεν έχω μάθει να είμαι γι' αυτό αφού δεν μπορούμε να είμαστε ίσες σ' αυτόν τον τόπο και χρόνο, ας ευχηθούμε στην επόμενη ζωή - αν υπάρχει - να γεννηθούμε άντρες και να μην την πατήσουμε και είναι στα πράγματα οι Αμαζόνες. Πω, πω φρίκη !!!
Καλό κουράγιο γυναίκες !!! Τουλάχιστον εκπαιδεύστε τα παιδιά σας. Θα γλυτώσουν τα ψυχοφάρμακα γιατί για μας, δεν είμαι σίγουρη.
Ακολουθεί, εν συντομία. το τι λέει η ιστορία γι' αυτή τη μέρα.




Η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας (International Women's Day) γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 8 Μαρτίου, σε ανάμνηση μιας μεγάλης εκδήλωσης διαμαρτυρίας που έγινε στις 8 Μαρτίου του 1857 από εργάτριες κλωστοϋφαντουργίας στη Νέα Υόρκη, οι οποίες ζητούσαν καλύτερες συνθήκες εργασίας. Η πρώτη Διεθνής Ημέρα της Γυναίκας γιορτάστηκε το 1909 με πρωτοβουλία του Σοσιαλιστικού Κόμματος των ΗΠΑ και υιοθετήθηκε δύο χρόνια αργότερα από τη Σοσιαλιστική Διεθνή.
Μετά την επικράτηση της Οκτωβριανής Επανάστασης στη Ρωσία, η φεμινίστρια Αλεξάνδρα Κολοντάι έπεισε τον Λένιν να καθιερώσει την 8η Μαρτίου ως επίσημη Αργία. Γρήγορα, όμως, η Διεθνής Ημέρα της Γυναίκας έχασε το πολιτικό της υπόβαθρο και εορτάζεται ως έκφραση συμπαθείας των ανδρών προς τις γυναίκες, με προσφορά λουλουδιών και δώρων.
Η άνοδος του φεμινιστικού κινήματος στη Δύση τη δεκαετία του '60 αναζωογόνησε τη Διεθνής Ημέρα της Γυναίκας, που από το 1975 διεξάγεται υπό την αιγίδα του ΟΗΕ, με αιχμή του δόρατος την ανάδειξη των γυναικείων προβλημάτων και δικαιωμάτων.


ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/worldays/4#ixzz3TRwDbYvk



Σχόλια