Το χειροποίητο είναι αξία ανεκτίμητη !

Σήμερα παρέλαβα δέμα από την Αθήνα. Μόνο στο άκουσμα της είδησης χοροπήδαγα από τη χαρά μου. Όταν όμως το άνοιξα κι είδα πράγματα φτιαγμένα απ' τα χέρια της Μαρίας που μια και την ξέρω είδα το προσωπικό της στίγμα στην κατασκευή, ενθουσιάστηκα.



Όταν είδα τις πολυπόθητες κούπες από την κατασκευάστρια Nedoglou ceramics να μου τις έχουν στείλει ως δώρο καταλαβαίνετε πως έτρεξα να φτιάξω τ' αγαπημένο μου ρόφημα. Άστε που έψαχνα να βρω το αποτύπωμα του κατασκευαστή! Πάντα μ' αρέσουν τα χειροποίητα επειδή δεν είναι αψεγάδιαστα κι αυτό τα κάνει μοναδικά. Μ' άρεσε η ατάκα της ανιψιάς μου : «Τα άπλυτα πιάτα φαίνονται πιο όμορφα με τα κεραμικά της Στέλλας»



Η μνήμη μου ανέσυρε κάτι κοσμήματα που είχα παραλάβει το φετινό καλοκαίρι από την Άντα.


Προτιμήστε να βάλετε στη λίστα σας και κάποια χειροποίητα προϊόντα για φέτος τα Χριστούγεννα. Αν θέλετε μπορείτε να φτιάξετε κι εσείς οι ίδιοι κάτι για να το προσφέρετε.


Αν δε βλογήσουμε τα γένια μας...


Μην ξεχνάτε να μου αφήνετε τα σχόλιά σας. Μου κάνουν παρέα.





Σχόλια