Αρνουμαι να βαψω φετος κοκκινα τα πασχαλινα αυγα

Φέτος αρνούμαι να βάψω κόκκινα τα πασχαλινά αυγά μου. Το κόκκινο χρώμα συμβολίζει τη θυσία.
Και μένα οι θυσίες δεν μ' αρέσουν. Δεν μ' αρέσει να θυσιάζονται άνθρωποι γιατί κάποιοι το επέλεξαν, μα πιότερο δεν μ' αρέσουν οι θυσίες που κάνουν οι ήρωες, θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί. 
Τ' αποφάσισα φέτος τ' αυγά μου θα τα βάψω έτσι


Δεν απαιτούνται ιδιαίτερα υλικά

  • Μπαλόνια
  • Ψαλίδι
  • Κόλλα για να κολλήσετε λουλούδια κι αυτό αν το θέλετε
  • Μαρκαδόρο Permanent
  1. Κόβετε το επάνω μέρος του μπαλονιού και το εφαρμόζεται στη μύτη του βρασμένου αυγού.
  2. Με τον μαρκαδόρο ζωγραφίζετε τα μάτια
  3. Βρίσκετε λουλούδια χάρτινα ή ψεύτικα και τα κολλάτε με κόλλα ή την κόλλα διπλής όψεως και τελειώσατε.
Αν θέλετε μπορείτε να βάψετε αυγά σε άλλα χρώματα εκτός του κόκκινου, είπαμε τους λόγους να μην επαναλαμβανόμαστε και να συνδυάσετε τα μπαλόνια.
Αυτή τη στιγμή που σας γράφω έχω βάλει να βάψω αυγά σε κουρκουμά. Να γίνουν κίτρινα. Επειδή η διαδικασία δεν έχει τελειώσει ακόμα και το άρθρο θα πρέπει να το δημοσιεύσω γι' αυτό και δεν σας έχω ανάλογη φωτογραφία.

Εύχομαι ειρηνικές, χαρούμενες κι αγαπησιάρικες γιορτές για μας, για όλο τον κόσμο...

Σαμοθρακίτες μου κουράγιο, καταλαβαίνω το καθημερινό σας σκίρτημα στο άκουσμα των αεροπλάνων, ένα κακό όνειρο είναι, θα περάσει.

Σχόλια